KÖRKOOORT!!!

Från nervös tjej till världens gladaste tjej! Jag har nämligen klarat mitt KÖRKORT! Det var nog den härligaste känslan, att sätta sig i bilen, utan en tjatande förälder jämte sig och bara köra iväg. Har redan kört 20mil idag. Jag började med att hämta upp Sanna i Eksjö och åkte o fikade på Thimons, sen drog Kim, Becka och jag donken i Jkpg, sen åkte vi tillbaka till Nässjö och jag skjutsade ner Johan och killarna till träningen, sen åkte jag hem. Så nu sitter jag och chillar lite vid tv:n med leendet på läpparna! Kommer förmodligen inte kunna somna inatt. ;)



 Mitt körkortär för tillfället är ett papper.. Detta är bara en del av det, den vilktigaste delen tycker jag!
GODKÄNT KÖRPROV - JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0